Створення сайта-каталога

Сайт-каталог — зручний формат презентації товарів в інтернеті. На відміну від інтернет-магазину, вони не мають кошика, але дозволяють замовлення товару через форму заявки або по телефону, а їх розробка потребує менше витрат і часу на розробку.

Економія коштів на створення сайту

Розробка сайтів каталогів не вимагає великих вкладень, завдяки чому він оптимально підходить для невеликих компаній або стартапів, які хочуть швидко запустити свій бізнес в інтернеті з мінімальними витратами.

Відсутній складний функціонал інтернет-магазину

Створення сайту каталогу значно простіше, ніж виготовлення інтернет-магазину, тому що не вимагає підключення функцій замовлення та оплати товару, платіжних систем, спеціальних функцій та модулів. Це спрощує розробку, а також запуск, обслуговування та адміністрування.

Акцент на демонстрацію продукції і маркетинг

На відміну від звичайного сайту, каталог орієнтований на розміщення мультимедійних матеріалів, що дозволяє продемонструвати товар максимально розгорнуто, додавши до нього фото, відео та текстовий опис.

Етапи розробки сайта-каталога

Інтерв'ю з клієнтом
Інтерв'ю з клієнтом
Концепція і визначення потреб клієнтів

Створення сайту каталогу починається з спілкування з замовником, щоб дізнатися більше про майбутній проект, зрозуміти побажання і вимоги клієнта.

На цьому етапі ми дізнаємося:

  • основну інформацію про компанію - галузь, пропоновані продукти або послуги, особливості ніші, цільова аудиторія, компанії-конкуренти, становище фірми на ринку;
  • інформація про проект - очікувана структура сайту, обсяг робіт, прогнозований бюджет, матеріали від клієнта, додаткова інформація;
  • вимоги до сайту - необхідний стиль дизайну, приклади веб-сайтів конкурентів, фірмові кольори, брендбук.
Вивчаємо матеріали, надані клієнтом: технічне завдання, брендбук, сайти конкурентів як вдалий приклад. Після цього обговорюємо попередні терміни і вартість розробки електронного каталогу.

Дослідження
Дослідження
Дослідження бізнесу до розробки веб-сайту

Дослідження проводиться на підставі зібраної на інтерв'ю інформації. Воно необхідне, щоб в подальшому розробити докладний ТЗ на створення сайту, який буде відрізнятися від ресурсів конкурентів і буде вирішувати завдання клієнта.

На цьому етапі ми:

  • вивчаємо цільову аудиторію і її вимоги;
  • формуємо портрет ідеального клієнта;
  • визначаємо конкурентні переваг продукту або бренду;
  • аналізуємо сферу діяльності і ринкову нішу компанії замовника;
  • аналізуємо ринок і нішу бізнесу замовника;
  • вивчаємо сайти конкурентів, щоб виявити їх сильні і слабкі сторони;
  • оцінюємо потенційний обсяг трафік на майбутній сайт.
Зібрана інформація дозволяє уточнити обсяги роботи в рамках проекту, уточнити терміни і вартість сайту каталогу.

UX і UI проектування
UX і UI проектування

На цьому етапі дизайнер на підставі раніше створених прототипів створює дизайн сайту. В основі роботи лежить брендбук клієнта, який служить орієнтиром в плані візуального стилю, кольорів і розташування всіх елементів ресурсу.

Додаються графічні елементи та структуруються блоки з контентом. Після підготовки дизайну створення сайту каталогу переходить на етап верстки.

Проектування необхідно, щоб розбити створення сайту каталогу на етапи, розділити роботу між різними фахівцями і визначити необхідний функціонал.

Проектування включає:

  • визначення цілей створення сайту каталогу компанії;
  • аналіз змісту проекту і його особливостей;
  • підготовку архітектури ресурсу і структури окремих сторінок;
  • створення макета;

Уточнюється необхідність інтеграції додаткових програм і функцій, готується контент-план і Customer Journey Map (CJM).

Верстка (Front-End)
Верстка (Front-End)
Кроссбраузерность і адаптивність

Версткою займаються верстальник і при необхідності програміст. Перший аналізує графічний дизайн сайту, підбирає відповідний шаблон і створює його на HTML / CSS / JS, відповідає за кроссбраузерность і адаптивність.

Програміст підключається до роботи в тому випадку, якщо необхідно розробити унікальну функцію, яка не входить до переліку стандартних. Наприклад – калькулятор з формулами.

Програмування (Back-End)
Програмування (Back-End)
Коротко що відбувається «під капотом»

У процесі верстки сайту Back End-розробник інтегрує в нього CMS або Framework, додає необхідний функціонал і реалізує власні сценарії, наприклад: перехід по категоріях, робота внутрішнього пошуку і пошукових фільтрів, додавання товару в корзину, підключення банківських карт, синхронізація з 1С / CRM та інше

Наповнення контентом
Наповнення контентом або перенесення зі старого сайту
Звільніть свої руки

Заповнюємо сторінки графічним та інформаційним контентом, додаємо фото і відео, тексти, корисні для відвідувачів сайту. Текстові матеріали пишуться на основі семантичного ядра, а всі графічні елементи розміщуються в логічній структурі сайту, після чого проходять внутрішню оптимізацію.

При перенесенні контенту зі старого сайту, зберігаємо всі активні посилання в текстах, щоб при переході по ним не було 404-помилок і не губився трафік. Якщо URL-посилання змінюються, то ми створюємо карту 301-редиректів зі старих URL на нові, щоб не втратити ваш трафік. Після цього наші SEO-фахівці актуалізують контент і оптимізують його під вимоги пошукових систем.

Тестування
Тестування
Серія тестів охоплює всі функції сайту

Тестування — один з важливих етапів процесу веб-розробки. На цьому етапі розробники перевіряють функціональність всіх елементів веб-сайту. Мета полягає в тому, щоб виявити можливі проблеми, такі як непрацюючі посилання або неправильне відображення мобільної версії і виправити їх.

Тестування включає в себе, навантажувальне тестування, тестування адаптивності і кроссбраузерность. Як тільки завершується ручне і автоматичне тестування, лендінг готовий до запуску на сервері.

Поширені запитання

Скільки коштує сайт каталог?

Ціна сайту каталогу формується індивідуально для кожного проекту, і обговорюється після інтерв'ю і підготовки ТЗ.

Скільки часу займає створення сайту-каталогу?

Термін реалізації проекту залежить від його складності, вимог до функціоналу, дизайну та наповнення. Середній термін здачі проекту у веб-студії FUTURE від двох до семи місяців.

Що вибрати сайт-каталог чи інтернет-магазин?

Інтернет-магазин — ресурс зі складною структурою, безліччю підключених модулів і додатків, що вимагає більше витрат і часу на виготовлення. Розробка каталогу займає менше часу і вимагає менших витрат, що дозволяє швидко запустити його в роботу і почати просувати бізнес в інтернеті.

Що вибрати сайт-каталог чи сайт-візитку?

Сайт-каталог більше підходить для презентації товарів, тоді як візитка — для презентації бренду або компанії. Сайт-каталог зазвичай пропонує пошук по сайту, рейтинги та відгуки, докладний опис товарів з розгорнутими характеристиками.