Розробка сайтів каталогів не вимагає великих вкладень, завдяки чому він оптимально підходить для невеликих компаній або стартапів, які хочуть швидко запустити свій бізнес в інтернеті з мінімальними витратами.
Створення сайту каталогу значно простіше, ніж виготовлення інтернет-магазину, тому що не вимагає підключення функцій замовлення та оплати товару, платіжних систем, спеціальних функцій та модулів. Це спрощує розробку, а також запуск, обслуговування та адміністрування.
На відміну від звичайного сайту, каталог орієнтований на розміщення мультимедійних матеріалів, що дозволяє продемонструвати товар максимально розгорнуто, додавши до нього фото, відео та текстовий опис.
Створення сайту каталогу починається з спілкування з замовником, щоб дізнатися більше про майбутній проект, зрозуміти побажання і вимоги клієнта.
На цьому етапі ми дізнаємося:
Дослідження проводиться на підставі зібраної на інтерв'ю інформації. Воно необхідне, щоб в подальшому розробити докладний ТЗ на створення сайту, який буде відрізнятися від ресурсів конкурентів і буде вирішувати завдання клієнта.
На цьому етапі ми:
На цьому етапі дизайнер на підставі раніше створених прототипів створює дизайн сайту. В основі роботи лежить брендбук клієнта, який служить орієнтиром в плані візуального стилю, кольорів і розташування всіх елементів ресурсу.
Додаються графічні елементи та структуруються блоки з контентом. Після підготовки дизайну створення сайту каталогу переходить на етап верстки.
Проектування необхідно, щоб розбити створення сайту каталогу на етапи, розділити роботу між різними фахівцями і визначити необхідний функціонал.
Проектування включає:
Уточнюється необхідність інтеграції додаткових програм і функцій, готується контент-план і Customer Journey Map (CJM).
Версткою займаються верстальник і при необхідності програміст. Перший аналізує графічний дизайн сайту, підбирає відповідний шаблон і створює його на HTML / CSS / JS, відповідає за кроссбраузерность і адаптивність.
Програміст підключається до роботи в тому випадку, якщо необхідно розробити унікальну функцію, яка не входить до переліку стандартних. Наприклад – калькулятор з формулами.
У процесі верстки сайту Back End-розробник інтегрує в нього CMS або Framework, додає необхідний функціонал і реалізує власні сценарії, наприклад: перехід по категоріях, робота внутрішнього пошуку і пошукових фільтрів, додавання товару в корзину, підключення банківських карт, синхронізація з 1С / CRM та інше
Заповнюємо сторінки графічним та інформаційним контентом, додаємо фото і відео, тексти, корисні для відвідувачів сайту. Текстові матеріали пишуться на основі семантичного ядра, а всі графічні елементи розміщуються в логічній структурі сайту, після чого проходять внутрішню оптимізацію.
При перенесенні контенту зі старого сайту, зберігаємо всі активні посилання в текстах, щоб при переході по ним не було 404-помилок і не губився трафік. Якщо URL-посилання змінюються, то ми створюємо карту 301-редиректів зі старих URL на нові, щоб не втратити ваш трафік. Після цього наші SEO-фахівці актуалізують контент і оптимізують його під вимоги пошукових систем.
Тестування — один з важливих етапів процесу веб-розробки. На цьому етапі розробники перевіряють функціональність всіх елементів веб-сайту. Мета полягає в тому, щоб виявити можливі проблеми, такі як непрацюючі посилання або неправильне відображення мобільної версії і виправити їх.
Тестування включає в себе, навантажувальне тестування, тестування адаптивності і кроссбраузерность. Як тільки завершується ручне і автоматичне тестування, лендінг готовий до запуску на сервері.
Ціна сайту каталогу формується індивідуально для кожного проекту, і обговорюється після інтерв'ю і підготовки ТЗ.
Термін реалізації проекту залежить від його складності, вимог до функціоналу, дизайну та наповнення. Середній термін здачі проекту у веб-студії FUTURE від двох до семи місяців.
Інтернет-магазин — ресурс зі складною структурою, безліччю підключених модулів і додатків, що вимагає більше витрат і часу на виготовлення. Розробка каталогу займає менше часу і вимагає менших витрат, що дозволяє швидко запустити його в роботу і почати просувати бізнес в інтернеті.
Сайт-каталог більше підходить для презентації товарів, тоді як візитка — для презентації бренду або компанії. Сайт-каталог зазвичай пропонує пошук по сайту, рейтинги та відгуки, докладний опис товарів з розгорнутими характеристиками.