Замовити лендінг під ключ

Лендінг — односторінковий сайт, який оптимально підходить для презентації компанії, бренду, товару або послуги, проведення промо-акції або розіграшу, а головне — не вимагає великих витрат і багато часу на розробку.

Мінімальні терміни розробки

Створення лендінгу зазвичай займає 3-4 тижні в залежності від того, розробляється сайт з нуля або на підставі вже готового технічного завдання.

Продаж декілька товарів або послуг

Landing page — ефективний інструмент просування товару або послуги в інтернеті за рахунок відсутності непотрібної і зайвої інформації, наприклад, про компанії або інших продуктів, які не беруть участі в просуванні.

Ідеальний інструмент для проведення рекламної кампанії

Замовити лендінг — популярний вибір для проведення рекламної кампанії, який дозволяє мінімізувати витрати на виготовлення і запуск сайту, отримати високу конверсію і нових клієнтів.

Етапи розробки Landing page

Інтерв'ю з клієнтом
Інтерв'ю з клієнтом
Концепція і визначення потреб клієнтів

Перш ніж замовити лендінг, нам потрібно поспілкуватися з клієнтом. Інтерв'ю починається з розмови з проект-менеджером веб-студії, простого опитування або анкети, які допомагають нам зрозуміти найбільш важливі аспекти бізнесу замовника і цілі майбутнього веб-сайту.

Опитування включає:

  • ділові деталі - дізнаємося про пропозицію клієнта і конкурентні переваги його бізнесу, виділяємо особливості продукту та інші деталі, що мають відношення до розробки лендінгу;
  • бізнес-цілі - встановлюємо чіткі, вимірні цілі, яких повинен досягти лендінг після запуску, щоб ми могли розробити ефективну стратегію їх досягнення;
  • цільова аудиторія - визначаємо цільової онлайн-ринок клієнта, щоб зрозуміти його переваги і розробити інтерфейс, який дасть необхідний для користувача досвід.
На цьому етапі розробки лендінг пейдж нам важливо уточнити всі нюанси і деталі, щоб підготувати покроковий план реалізації проекту.

Дослідження
Дослідження
Дослідження бізнесу до розробки веб-сайту

Щоб зрозуміти, як створити лендінг, який буде повністю відповідати вимогам замовника і вирішувати завдання його бізнесу

Ми:

  • визначаємо цільову аудиторію;
  • аналізуємо ринок та конкурентність ніші в онлайн-середовищі;
  • аналізуємо конкурентів, їх сайти і продукти в інтернеті.
На цьому етапі готується технічне завдання проекту, затверджуються терміни і бюджет.

UX і UI проектування
UX і UI проектування

Розробка дизайну продаючого landing page - один з ключових етапів роботи. Над дизайном працюють UI/UX-дизайнери, які, керуючись брендбуком, створюють сайт, відповідний завданням і фірмовому стилю компанії замовника.

Попередній варіант дизайну демонструється замовнику для отримання зворотного зв'язку, внесення необхідних виправлень і доповнень. Після прийняття клієнтом підсумкового варіанту дизайну, він передається на верстку.

На цьому етапі ми розробляємо макет і стверджуємо основні функції сайту. Він окреслює і відображає основні елементи і блоки розміщення контенту: від заголовків до текстів та мультимедіа на сторінці.

Уточнюємо необхідність створення декількох мовних версій, підключення панелі адміністратора, додаткових модулів і функцій. На завершення готуємо прототип сайту і передаємо його клієнтові на затвердження. Після узгодження з замовником починається створення дизайну.

Верстка (Front-End)
Верстка (Front-End)
Кроссбраузерность і адаптивність

Версткою займаються верстальник і при необхідності програміст. Перший аналізує графічний дизайн сайту, підбирає відповідний шаблон і створює його на HTML / CSS / JS, відповідає за кроссбраузерность і адаптивність.

Програміст підключається до роботи в тому випадку, якщо необхідно розробити унікальну функцію, яка не входить до переліку стандартних. Наприклад – калькулятор з формулами.

Програмування (Back-End)
Програмування (Back-End)
Коротко що відбувається «під капотом»

У процесі верстки сайту Back End-розробник інтегрує в нього CMS або Framework, додає необхідний функціонал і реалізує власні сценарії, наприклад: перехід по категоріях, робота внутрішнього пошуку і пошукових фільтрів, додавання товару в корзину, підключення банківських карт, синхронізація з 1С / CRM та інше

Наповнення контентом
Наповнення контентом або перенесення зі старого сайту
Звільніть свої руки

Заповнюємо сторінки графічним та інформаційним контентом, додаємо фото і відео, тексти, корисні для відвідувачів сайту. Текстові матеріали пишуться на основі семантичного ядра, а всі графічні елементи розміщуються в логічній структурі сайту, після чого проходять внутрішню оптимізацію.

При перенесенні контенту зі старого сайту, зберігаємо всі активні посилання в текстах, щоб при переході по ним не було 404-помилок і не губився трафік. Якщо URL-посилання змінюються, то ми створюємо карту 301-редиректів зі старих URL на нові, щоб не втратити ваш трафік. Після цього наші SEO-фахівці актуалізують контент і оптимізують його під вимоги пошукових систем.

Тестування
Тестування
Серія тестів охоплює всі функції сайту

Тестування — один з важливих етапів процесу веб-розробки. На цьому етапі розробники перевіряють функціональність всіх елементів веб-сайту. Мета полягає в тому, щоб виявити можливі проблеми, такі як непрацюючі посилання або неправильне відображення мобільної версії і виправити їх.

Тестування включає в себе, навантажувальне тестування, тестування адаптивності і кроссбраузерность. Як тільки завершується ручне і автоматичне тестування, лендінг готовий до запуску на сервері.

Поширені запитання

Скільки коштує лендінг пейдж під ключ?

Вартість лендінга під ключ затверджується після вивчення або підготовки технічного завдання, уточнення вимог та побажань замовника, обсягів роботи та строків здачі проекту.

Для чого потрібен лендінг і кому підійде?

Landing page використовується для просування одного товару або вузької категорії товарів, послуги або компанії. Він підійде для малого і середнього бізнесу, великих компаній, які хочуть протестувати новий товар або нішу, провести промо-акцію, розіграш або конкурс.

Чи використовуються шаблони при розробці лендінгів?

Ми створюємо лендінги з нуля, без використання готових шаблонів, щоб підсумковий результат повністю відповідав вимогам замовника та його завданням.

Лендінг чи продаюча сторінка: що вибрати?

Landing page — це сайт, на який приводять потенційного клієнта з контекстної реклами або органічного трафіку, тому він носить більше інформаційний характер, тоді як продає сторінка є УТП, призначене для лідів, готових до покупки.

Де замовити лендінг пейдж?

У веб-студії FUTURE ви можете замовити розробку лендінга з нуля для позиціонування компанії, просування продукту або послуги, проведення рекламної акції або конкурсу.