Розробка корпоративного сайту

Корпоративний сайт — потужний інструмент для формування позитивного іміджу компанії в інтернеті, зміцнення її позицій на ринку і підвищення лояльності цільової аудиторії.

Покращує імідж та впізнаваність компанії

Створений на основі фірмового стилю компанії, корпоративний сайт підвищує впізнаваність бренду серед потенційних клієнтів, допомагає виділитися серед конкурентів і зайняти свою нішу на ринку.

Залучає нових клієнтів та партнерів

Наявність у компанії корпоративного сайту підвищує її репутацію в очах потенційних клієнтів та партнерів, тому що говорить про сучасність і відкритість, готовність до співпраці. Розділ контактів, форма зворотного зв'язку або онлайн-чат на сайті - все це інструменти, які відкривають доступ до прямого діалогу між компанією, клієнтом і партнером.

Зростає довіра до компанії

Корпоративний сайт дає максимально повну інформацію про фірму, її продуктах і послугах. Це може бути історія розвитку компанії, інформація про керівництво і співробітників, каталог товарів і послуг з докладним описом, додаткова інформація для партнерів та багато іншого.

Етапи розробки корпоративного сайту

Інтерв'ю з клієнтом
Інтерв'ю з клієнтом
Концепція і визначення потреб клієнтів

Під час першої зустрічі з клієнтом, перш ніж замовити корпоративний сайт, ми обговорюємо основні вимоги, нюанси і особливості майбутнього проекту. Нам важливо зрозуміти специфіку бізнесу клієнта і його ніші на ринку, особливості продукту або послуги, потреби і запити цільової аудиторії, виявити основних конкурентів.

Для цього замовнику потрібно відповісти на 10 питань:

  • Навіщо вам корпоративний сайт?
  • Яка ваша цільова аудиторія?
  • Хто ваші конкуренти?
  • У чому особливість вашого бізнесу?
  • Що для вас відвідуваний сайт?
  • Як ви хочете відслідковувати відвідуваність?
  • Як ви будете створювати контент?
  • Які ресурси конкурентів ви вважаєте вдалими і успішними?
  • Які вимоги до функціональності і додатків?
  • Чи є у вас напрацювання дизайну або будь-які матеріали, які можуть бути корисні?
Інтерв'ю закінчується формуванням спільного технічного завдання, визначенням попередніх термінів і вартості розробки сайту компанії.

Дослідження
Дослідження
Дослідження бізнесу до розробки веб-сайту

На етапі дослідження ми глибоко занурюємося в специфіку бізнесу клієнта, вивчаємо ЦА і конкурентів, щоб зрозуміти, як створити корпоративний сайт з оригінальним дизайном, привабливий і корисний для потенційних клієнтів і партнерів компанії замовника.

Що ми робимо:

  • визначаємо цільову аудиторію;
  • аналізуємо ринок і конкуренція ніші в онлайн-середовищі;
  • аналізуємо конкурентів, їх сайти і продукти в інтернеті;
  • розраховуємо потенційний обсяг трафіку на прикладі сайтів успішних конкурентів, щоб зрозуміти, яких показників можна домогтися;
  • формуємо вертикаль запитів для побудови архітектури сайту та збору семантичного ядра;
  • аналізуємо кількість посилань, щоб сформувати правильну стратегію посилального просування;
  • збираємо семантичне ядро для подальшого SEO-просування сайту.
Дослідження дозволяє оцінити обсяг роботи, розробити технічне завдання проекту, сформувати бюджет і виставити терміни.

UX і UI проектування
UX і UI проектування

Творчий процес створення дизайну сайту організації зазвичай починається з начерків і мозкового штурму в команді UX / UI-дизайнерів. Створюється функціональний макет для кожної вкладки.

При створенні дизайну ми керуємося брендбуком замовника, щоб створити корпоративний сайт, максимально відображає стиль і цінності компанії. Замовник висловлює свою думку про попереднє дизайн-проект, дає будь-які коментарі щодо змін, які необхідно впровадити, вказує, над якими елементами ще потрібно попрацювати. Після прийняття всіх змін клієнтом, дизайнер готує підсумкову версію дизайну і передає її на верстку.

Проектування — один з важливих етапів створення корпоративного сайту. Для повної специфікації проекту замовник надає всі необхідні та наявні у нього матеріали і технічне завдання.

Фахівці FUTURE:

  • створюють концепцію інформаційної архітектури сайту;
  • опрацьовують призначені для користувача сценарії;
  • визначають ресурси матеріалів, які будуть використовуватися на веб-сайті: фотографії, логотипи, графіка, мультимедійні файли, текстові файли та інше;
  • визначають мовні версії, на яких буде відображатися ресурс;
  • визначають тип системи управління контентом: Magento, Wordpress, PHP, Laravel;
  • уточнюють вимоги можливості входу на сайт (з позиції адміністратора, клієнта), наявності додаткових модулів і функцій (наприклад, пошукова система, калькулятор, швидка оплата, календар зі складним функціоналом);
  • складають докладний опис технічних питань, що стосуються хостингу, сервера або інтернет-домену.

На цьому етапі також уточнюється необхідність технічної підтримки сайту після запуску і надання інших додаткових послуг.

Верстка (Front-End)
Верстка (Front-End)
Кроссбраузерность і адаптивність

Версткою займаються верстальник і при необхідності програміст. Перший аналізує графічний дизайн сайту, підбирає відповідний шаблон і створює його на HTML / CSS / JS, відповідає за кроссбраузерность і адаптивність.

Програміст підключається до роботи в тому випадку, якщо необхідно розробити унікальну функцію, яка не входить до переліку стандартних. Наприклад – калькулятор з формулами.

Програмування (Back-End)
Програмування (Back-End)
Коротко що відбувається «під капотом»

У процесі верстки сайту Back End-розробник інтегрує в нього CMS або Framework, додає необхідний функціонал і реалізує власні сценарії, наприклад: перехід по категоріях, робота внутрішнього пошуку і пошукових фільтрів, додавання товару в корзину, підключення банківських карт, синхронізація з 1С / CRM та інше

Наповнення контентом
Наповнення контентом або перенесення зі старого сайту
Звільніть свої руки

Заповнюємо сторінки графічним та інформаційним контентом, додаємо фото і відео, тексти, корисні для відвідувачів сайту. Текстові матеріали пишуться на основі семантичного ядра, а всі графічні елементи розміщуються в логічній структурі сайту, після чого проходять внутрішню оптимізацію.

При перенесенні контенту зі старого сайту, зберігаємо всі активні посилання в текстах, щоб при переході по ним не було 404-помилок і не губився трафік. Якщо URL-посилання змінюються, то ми створюємо карту 301-редиректів зі старих URL на нові, щоб не втратити ваш трафік. Після цього наші SEO-фахівці актуалізують контент і оптимізують його під вимоги пошукових систем.

Тестування
Тестування
Серія тестів охоплює всі функції сайту

Тестування — один з важливих етапів процесу веб-розробки. На цьому етапі розробники перевіряють функціональність всіх елементів веб-сайту. Мета полягає в тому, щоб виявити можливі проблеми, такі як непрацюючі посилання або неправильне відображення мобільної версії і виправити їх.

Тестування включає в себе, навантажувальне тестування, тестування адаптивності і кроссбраузерность. Як тільки завершується ручне і автоматичне тестування, лендінг готовий до запуску на сервері.

Поширені запитання

Скільки коштує розробка корпоративного сайту?

Ціна корпоративного сайту в веб-студії FUTURE уточнюється вже після підготовки технічного завдання проекту, коли ясний обсяг роботи і терміни її виконання.

Які терміни розробки корпоративного сайту?

Термін створення сайту підприємства залежить від складності проекту, вимог до функціональності і контенту. Стандартний термін розробки — від трьох до чотирьох місяців.

Що вибрати Корпоративний Сайт чи Landing Page?

Корпоративний сайт демонструє послуги або продукцію, формує позитивний імідж, розширює клієнтську базу, вирішує завдання залучення нових клієнтів і партнерів, пошуку персоналу і багато іншого. Landing Page — це сайт-візитка, завдання якого спонукати відвідувача на дію. сторінка буде актуальна, коли потрібно продати товар або послугу в рамках промо-акції, потрібно залучити відвідувачів на захід, отримати контакти для зворотного зв'язку.

У чому відмінності інтернет-магазину від корпоративного сайту?

Інтернет-магазин має більш складну структуру, містить розширений набір модулів, забезпечує автоматизацію бізнес-процесів, дає можливість відвідувачам купувати товари з безготівковим способом оплати. Корпоративний сайт таких можливостей не пропонує і виконує інші функції: формування іміджу компанії і надання інформації про неї, її продуктах і послугах.