Створений на основі фірмового стилю компанії, корпоративний сайт підвищує впізнаваність бренду серед потенційних клієнтів, допомагає виділитися серед конкурентів і зайняти свою нішу на ринку.
Наявність у компанії корпоративного сайту підвищує її репутацію в очах потенційних клієнтів та партнерів, тому що говорить про сучасність і відкритість, готовність до співпраці. Розділ контактів, форма зворотного зв'язку або онлайн-чат на сайті - все це інструменти, які відкривають доступ до прямого діалогу між компанією, клієнтом і партнером.
Корпоративний сайт дає максимально повну інформацію про фірму, її продуктах і послугах. Це може бути історія розвитку компанії, інформація про керівництво і співробітників, каталог товарів і послуг з докладним описом, додаткова інформація для партнерів та багато іншого.
Під час першої зустрічі з клієнтом, перш ніж замовити корпоративний сайт, ми обговорюємо основні вимоги, нюанси і особливості майбутнього проекту. Нам важливо зрозуміти специфіку бізнесу клієнта і його ніші на ринку, особливості продукту або послуги, потреби і запити цільової аудиторії, виявити основних конкурентів.
Для цього замовнику потрібно відповісти на 10 питань:
На етапі дослідження ми глибоко занурюємося в специфіку бізнесу клієнта, вивчаємо ЦА і конкурентів, щоб зрозуміти, як створити корпоративний сайт з оригінальним дизайном, привабливий і корисний для потенційних клієнтів і партнерів компанії замовника.
Що ми робимо:
Творчий процес створення дизайну сайту організації зазвичай починається з начерків і мозкового штурму в команді UX / UI-дизайнерів. Створюється функціональний макет для кожної вкладки.
При створенні дизайну ми керуємося брендбуком замовника, щоб створити корпоративний сайт, максимально відображає стиль і цінності компанії. Замовник висловлює свою думку про попереднє дизайн-проект, дає будь-які коментарі щодо змін, які необхідно впровадити, вказує, над якими елементами ще потрібно попрацювати. Після прийняття всіх змін клієнтом, дизайнер готує підсумкову версію дизайну і передає її на верстку.
Проектування — один з важливих етапів створення корпоративного сайту. Для повної специфікації проекту замовник надає всі необхідні та наявні у нього матеріали і технічне завдання.
Фахівці FUTURE:
На цьому етапі також уточнюється необхідність технічної підтримки сайту після запуску і надання інших додаткових послуг.
Версткою займаються верстальник і при необхідності програміст. Перший аналізує графічний дизайн сайту, підбирає відповідний шаблон і створює його на HTML / CSS / JS, відповідає за кроссбраузерность і адаптивність.
Програміст підключається до роботи в тому випадку, якщо необхідно розробити унікальну функцію, яка не входить до переліку стандартних. Наприклад – калькулятор з формулами.
У процесі верстки сайту Back End-розробник інтегрує в нього CMS або Framework, додає необхідний функціонал і реалізує власні сценарії, наприклад: перехід по категоріях, робота внутрішнього пошуку і пошукових фільтрів, додавання товару в корзину, підключення банківських карт, синхронізація з 1С / CRM та інше
Заповнюємо сторінки графічним та інформаційним контентом, додаємо фото і відео, тексти, корисні для відвідувачів сайту. Текстові матеріали пишуться на основі семантичного ядра, а всі графічні елементи розміщуються в логічній структурі сайту, після чого проходять внутрішню оптимізацію.
При перенесенні контенту зі старого сайту, зберігаємо всі активні посилання в текстах, щоб при переході по ним не було 404-помилок і не губився трафік. Якщо URL-посилання змінюються, то ми створюємо карту 301-редиректів зі старих URL на нові, щоб не втратити ваш трафік. Після цього наші SEO-фахівці актуалізують контент і оптимізують його під вимоги пошукових систем.
Тестування — один з важливих етапів процесу веб-розробки. На цьому етапі розробники перевіряють функціональність всіх елементів веб-сайту. Мета полягає в тому, щоб виявити можливі проблеми, такі як непрацюючі посилання або неправильне відображення мобільної версії і виправити їх.
Тестування включає в себе, навантажувальне тестування, тестування адаптивності і кроссбраузерность. Як тільки завершується ручне і автоматичне тестування, лендінг готовий до запуску на сервері.
Ціна корпоративного сайту в веб-студії FUTURE уточнюється вже після підготовки технічного завдання проекту, коли ясний обсяг роботи і терміни її виконання.
Термін створення сайту підприємства залежить від складності проекту, вимог до функціональності і контенту. Стандартний термін розробки — від трьох до чотирьох місяців.
Корпоративний сайт демонструє послуги або продукцію, формує позитивний імідж, розширює клієнтську базу, вирішує завдання залучення нових клієнтів і партнерів, пошуку персоналу і багато іншого. Landing Page — це сайт-візитка, завдання якого спонукати відвідувача на дію. сторінка буде актуальна, коли потрібно продати товар або послугу в рамках промо-акції, потрібно залучити відвідувачів на захід, отримати контакти для зворотного зв'язку.
Інтернет-магазин має більш складну структуру, містить розширений набір модулів, забезпечує автоматизацію бізнес-процесів, дає можливість відвідувачам купувати товари з безготівковим способом оплати. Корпоративний сайт таких можливостей не пропонує і виконує інші функції: формування іміджу компанії і надання інформації про неї, її продуктах і послугах.