Створення промо-сайту

Промо-сайт — ефективний інструмент для формування іміджу бренду в інтернеті, виведення на ринок нового продукту або послуги.

Акцент на продукт або бренд

Промо сайт — це сайт, створений для реклами і просування бренду, товару або послуги в інтернеті, проведення спеціальної промо-акції. У ньому немає сотень сторінок непотрібної потенційному клієнту інформації - тільки важливий і корисний контент.

Менше тексту, більше мультимедійного контенту

Читати сторінки тексту нікому не цікаво. Яскраві фотографії або відео з високою якістю набагато краще розкажуть про компанію або продукт. Зображення в 2 рази більше запам'ятовуються, ніж текст, а відео — в 12 разів. Грамотна комбінація текстового, графічного і мультимедійного контенту на промо-сайті дозволяє виділити його серед конкурентів в Україні, привернути увагу відвідувача і збільшити число цільових дій.

Високий рівень взаємодії з відвідувачами

Наївно вважати, що кожна людина, яка відвідує сайт, переглядає його цілком. Зазвичай відвідувачі переглядають тільки головну сторінку, і якщо інформація на ній їх не чіпляє, залишають сайт. Однак з промо-сайтами такого не відбувається. Їх контент чітко передає цінності бренду і конкретні переваги продукту або послуги, збільшуючи ймовірність, що відвідувач їх купить.

Етапи розробки промо-сайту

Інтерв'ю з клієнтом
Інтерв'ю з клієнтом
Концепція і визначення потреб клієнтів

На етапі інтерв'ю проект-менеджер студії FUTURE в Києві обговорює з клієнтом всі нюанси і особливості майбутнього проекту, перш ніж клієнт вирішить замовити промо сайт.

Він уточнює:

  • сферу діяльності компанії;
  • особливості продукту, послуги або бренду;
  • цільову аудиторію і головних конкурентів.
Обумовлюються попередні терміни і ціна промо сайту з урахуванням вимог замовника.

Дослідження
Дослідження
Дослідження бізнесу до розробки веб-сайту

Мета дослідження — зрозуміти, як створити промо-сайт, який збільшить конкурентність продукту клієнта, підвищить впізнаваність бренду і збільшить обсяг продажів.

Що ми робимо:

  • формуємо портрет ідеального клієнта;
  • виявляємо цінність продукту для відвідувачів;
  • аналізуємо ринок і нішу бізнесу замовника;
  • аналізуємо бізнес конкурентів, їх сильні і слабкі сторони;
  • оцінюємо потенційний обсяг трафіку на майбутній сайт, аналізуємо промо-сайти конкурентів, який приносять найбільший трафік;
  • аналізуємо запити в пошукових системах для подальшої інтеграції базового SEO на етапі створення промо сайту.
Отримана в ході дослідження інформація дозволяє об'єктивно оцінити фронт робіт, сформувати бюджет проекту і уточнити терміни його реалізації.

UX і UI проектування
UX і UI проектування

UX-дизайнер розробляє зовнішній вигляд сайту за підготовленим макету і відповідно до брендбуком компанії замовника. Основний упор робиться на простоту і функціональність сайту.

Дизайнер прибирає непотрібні графічні елементи, що відволікають увагу від головного, структурує контент, формує унікальний візуальний образ промо-сайту.

Проектування — важливий етап розробки промо сайтів, на якому ми уточнюємо і опрацьовуємо:

  • інформаційну архітектуру сайту;
  • призначені для користувача сценарії і базові дії;
  • проектування програмної частини проекту;
  • прототипи інтерфейсу.

На етапі проектування уточнюються можливі інтеграції і вбудовані функції, технічне завдання, контент-план та Customer Journey Map (CJM).

Верстка (Front-End)
Верстка (Front-End)
Кроссбраузерность і адаптивність

Версткою займаються верстальник і при необхідності програміст. Перший аналізує графічний дизайн сайту, підбирає відповідний шаблон і створює його на HTML / CSS / JS, відповідає за кроссбраузерность і адаптивність.

Програміст підключається до роботи в тому випадку, якщо необхідно розробити унікальну функцію, яка не входить до переліку стандартних. Наприклад – калькулятор з формулами.

Програмування (Back-End)
Програмування (Back-End)
Коротко що відбувається «під капотом»

У процесі верстки сайту Back End-розробник інтегрує в нього CMS або Framework, додає необхідний функціонал і реалізує власні сценарії, наприклад: перехід по категоріях, робота внутрішнього пошуку і пошукових фільтрів, додавання товару в корзину, підключення банківських карт, синхронізація з 1С / CRM та інше

Наповнення контентом
Наповнення контентом або перенесення зі старого сайту
Звільніть свої руки

Заповнюємо сторінки графічним та інформаційним контентом, додаємо фото і відео, тексти, корисні для відвідувачів сайту. Текстові матеріали пишуться на основі семантичного ядра, а всі графічні елементи розміщуються в логічній структурі сайту, після чого проходять внутрішню оптимізацію.

При перенесенні контенту зі старого сайту, зберігаємо всі активні посилання в текстах, щоб при переході по ним не було 404-помилок і не губився трафік. Якщо URL-посилання змінюються, то ми створюємо карту 301-редиректів зі старих URL на нові, щоб не втратити ваш трафік. Після цього наші SEO-фахівці актуалізують контент і оптимізують його під вимоги пошукових систем.

Тестування
Тестування
Серія тестів охоплює всі функції сайту

Тестування — один з важливих етапів процесу веб-розробки. На цьому етапі розробники перевіряють функціональність всіх елементів веб-сайту. Мета полягає в тому, щоб виявити можливі проблеми, такі як непрацюючі посилання або неправильне відображення мобільної версії і виправити їх.

Тестування включає в себе, навантажувальне тестування, тестування адаптивності і кроссбраузерность. Як тільки завершується ручне і автоматичне тестування, лендінг готовий до запуску на сервері.

Поширені запитання

Навіщо потрібен промо-сайт?

Промо-сайт потрібен для просування компанії, її продукту або послуги в інтернеті, формування позитивного іміджу бренду. Він дозволяє привернути увагу цільової аудиторії, збільшити конверсії, підвищити лояльність потенційних клієнтів і знизити відсоток відмов в продажах.

Скільки коштує промо-сайт?

Вартість промо сайту в веб-студії FUTURE починається від 2499$, промо-сайту під ключ - від 4499$. Точна ціна формується індивідуально для кожного проекту, і обговорюється після інтерв'ю і підготовки ТЗ.

У яких випадках потрібно робити промо-сайт?

Розробка промо-сайту потрібна у випадках, коли важливо подати продукт або послугу оригінально і яскраво, виділитися на тлі конкурентів у своїй ніші, познайомити нову аудиторію з брендом або донести до усталеної аудиторії нову інформацію, підкреслити унікальність продукту, сформувати новий канал взаємодії з ЦА.