Розробка
корпоративного сайту

Корпоративний сайт — потужний інструмент для формування позитивного іміджу компанії в інтернеті,
зміцнення її позицій на ринку і підвищення лояльності цільової аудиторії.

Останні роботи

Особливості

Рішення для бізнесу

  • Корпоративний
    сайт під ключ
  • Унікальний адаптивний дизайн під всі пристрої
  • Адаптивна верстка
  • Розширений
    функціонал
  • Повна SEO оптимізація сайту
  • Маркетинговий аналіз
  • Розробка прототипу
  • Збір семантичного ядра
  • Розробка структури сайту
  • Написання контенту
  • Розробка стратегії
  • Просування
  • Термін 3-4 місяці
  • Ціна проекту від:

    6499$

  • Корпоративний
    сайт
  • Унікальний адаптивний дизайн під всі пристрої
  • Адаптивна верстка
  • Базовый
    функционал
  • Базова SEO оптимізація сайту
  • Маркетинговий аналіз
  • Розробка прототипу
  • Збір семантичного ядра
  • Розробка структури сайту
  • Написання контенту
  • Розробка стратегії
  • Просування
  • Термін 2-3 місяці
  • Ціна проекту від:

    2999$

Етапи створення сайту

01

Інтерв'ю з клієнтом

Під час першої зустрічі з клієнтом, перш ніж замовити корпоративний сайт, ми обговорюємо основні вимоги, нюанси і особливості майбутнього проекту. Нам важливо зрозуміти специфіку бізнесу клієнта і його ніші на ринку, особливості продукту або послуги, потреби і запити цільової аудиторії, виявити основних конкурентів.

Для цього замовнику потрібно відповісти на 10 питань:

  1. Навіщо вам корпоративний сайт?
  2. Яка ваша цільова аудиторія?
  3. Хто ваші конкуренти?
  4. У чому особливість вашого бізнесу?
  5. Що для вас відвідуваний сайт?
  6. Як ви хочете відслідковувати відвідуваність?
  7. Як ви будете створювати контент?
  8. Які ресурси конкурентів ви вважаєте вдалими і успішними?
  9. Які вимоги до функціональності і додатків?
  10. Чи є у вас напрацювання дизайну або будь-які матеріали, які можуть бути корисні?

Інтерв'ю закінчується формуванням спільного технічного завдання, визначенням попередніх термінів і вартості розробки сайту компанії.

02

Дослідження

На етапі дослідження ми глибоко занурюємося в специфіку бізнесу клієнта, вивчаємо ЦА і конкурентів, щоб зрозуміти, як створити корпоративний сайт з оригінальним дизайном, привабливий і корисний для потенційних клієнтів і партнерів компанії замовника.

Що ми робимо:

  • визначаємо цільову аудиторію;
  • аналізуємо ринок і конкуренція ніші в онлайн-середовищі;
  • аналізуємо конкурентів, їх сайти і продукти в інтернеті;
  • розраховуємо потенційний обсяг трафіку на прикладі сайтів успішних конкурентів, щоб зрозуміти, яких показників можна домогтися;
  • формуємо вертикаль запитів для побудови архітектури сайту та збору семантичного ядра;
  • аналізуємо кількість посилань, щоб сформувати правильну стратегію посилального просування;
  • збираємо семантичне ядро для подальшого SEO-просування сайту.

Дослідження дозволяє оцінити обсяг роботи, розробити технічне завдання проекту, сформувати бюджет і виставити терміни.

03

Проектування

Проектування — один з важливих етапів створення корпоративного сайту. Для повної специфікації проекту замовник надає всі необхідні та наявні у нього матеріали і технічне завдання.

Фахівці YOUR FUTURE:

  • створюють концепцію інформаційної архітектури сайту;
  • опрацьовують призначені для користувача сценарії;
  • визначають ресурси матеріалів, які будуть використовуватися на веб-сайті: фотографії, логотипи, графіка, мультимедійні файли, текстові файли та інше;
  • визначають мовні версії, на яких буде відображатися ресурс;
  • визначають тип системи управління контентом: Magento, Wordpress, PHP, Laravel;
  • уточнюють вимоги можливості входу на сайт (з позиції адміністратора, клієнта), наявності додаткових модулів і функцій (наприклад, пошукова система, калькулятор, швидка оплата, календар зі складним функціоналом);
  • складають докладний опис технічних питань, що стосуються хостингу, сервера або інтернет-домену.

На цьому етапі також уточнюється необхідність технічної підтримки сайту після запуску і надання інших додаткових послуг.

04

Дизайн

Творчий процес створення дизайну сайту організації зазвичай починається з начерків і мозкового штурму в команді UX / UI-дизайнерів. Створюється функціональний макет для кожної вкладки.

При створенні дизайну ми керуємося брендбуком замовника, щоб створити корпоративний сайт, максимально відображає стиль і цінності компанії. Замовник висловлює свою думку про попереднє дизайн-проект, дає будь-які коментарі щодо змін, які необхідно впровадити, вказує, над якими елементами ще потрібно попрацювати. Після прийняття всіх змін клієнтом, дизайнер готує підсумкову версію дизайну і передає її на верстку.

05

Верстка (Front-End)

Над версткою зазвичай працює верстальник, але нерідко залучається і програміст, якщо потрібно впровадити унікальну програму або функцію. Верстальник адаптує дизайн макетів веб-сторінок для подальшого опрацювання за допомогою мови розмітки, наприклад, HTML або XHTML.

Створює структуру коду, який розміщує елементи сторінки (наприклад, зображення, заголовки, рамки навколо зображень, розмір шрифту) таким чином, щоб, при відкритті сайту на екрані комп'ютера або мобільного пристрою, картинка відповідала спочатку розробленим макету. Верстальник використовує графічні і текстові редактори для інтеграції макета і коду веб-сторінок. Після цього він перевіряє правильність відображення створених сторінок, відкриваючи їх в браузері.

06

Розробка (Back-End)

Цей етап розробки корпоративного сайт в Києві носить ітеративний характер, він полягає в доопрацюванні можливих варіантів сайту до остаточного узгодження з замовником. Кінцевим результатом цього етапу роботи є прийняття клієнтом остаточної концепції дизайну і створення матриці сайту фірми, готової до підключення до системи CMS.

Back-End розробник пов'язує дизайн і функціонал сайту, інтегрує верстку в систему управління контентом, впроваджує додаткові функції і готові графічні елементи, виводить в інтерфейс робочий функціонал.

07

Наповнення контентом або перенесення зі старого сайту

Ми підбираємо фотографії, картинки і відео, релевантні тематиці сайту або додаємо матеріали, надані клієнтом. Тексти готуються на основі зібраного семантичного ядра і оптимізуються під актуальні вимоги пошукових систем.

Якщо ми переносимо контент зі старого сайту замовника, то зберігаємо активні посилання в текстах або створюємо карту 301-редиректів зі старих URL на нові, щоб мінімізувати втрати трафіку.

08

Тестування

Готовий сайт перевіряємо на коректність виконання призначених для користувача сценаріїв, роботи програм і функцій, тестуємо на різних пристроїв і браузерах для правильного відображення на пристроях з будь-яким дозволом екрану.

При необхідності вносимо виправлення і коригування в макет і дизайн, прибираємо або додаємо інструментами та програмами на вимогу замовника. Передаємо повністю готовий сайт клієнту.

Технології

FAQ

Поширені запитання

Скільки коштує розробка корпоративного сайту?

Ціна корпоративного сайту в веб-студії YOUR FUTURE уточнюється вже після підготовки технічного завдання проекту, коли ясний обсяг роботи і терміни її виконання.

Які терміни розробки корпоративного сайту?

Термін створення сайту підприємства залежить від складності проекту, вимог до функціональності і контенту. Стандартний термін розробки — від трьох до чотирьох місяців.

Для кого підійде корпоративний сайт?

Корпоративний сайт підійде для компаній, яким важлива підтримка іміджу, лояльності клієнтів і залучення нових, авторитет серед конкурентів і партнерів, конкурентність на ринку.

Що вибрати Корпоративний Сайт чи Landing Page?

Корпоративний сайт демонструє послуги або продукцію, формує позитивний імідж, розширює клієнтську базу, вирішує завдання залучення нових клієнтів і партнерів, пошуку персоналу і багато іншого. Landing Page — це сайт-візитка, завдання якого спонукати відвідувача на дію. сторінка буде актуальна, коли потрібно продати товар або послугу в рамках промо-акції, потрібно залучити відвідувачів на захід, отримати контакти для зворотного зв'язку.

У чому відмінності інтернет-магазину від корпоративного сайту?

Інтернет-магазин має більш складну структуру, містить розширений набір модулів, забезпечує автоматизацію бізнес-процесів, дає можливість відвідувачам купувати товари з безготівковим способом оплати. Корпоративний сайт таких можливостей не пропонує і виконує інші функції: формування іміджу компанії і надання інформації про неї, її продуктах і послугах.

Замовити

Замовте сайт і отримайте 2 місяці техпідтримки в подарунок

    *Ми гарантуємо повну конфіденційність всієї наданої нам інформації

    Заказать расчет

      Спасибо ;)

      Мы уже набираем ваш номер телефона...

      Написать нам

        Спасибо ;)

        Мы уже набираем ваш номер телефона...

        Заказать обратный звонок

          Спасибо ;)

          Мы уже набираем ваш номер телефона...